Tuesday, June 30, 2009

Soon


Am inceput sa ma obisnuiesc sa scriu cateva ceva in fiecare seara sau zi. Obisnuinta sau placere?! As vrea sa-mi spui daca ar trebui sa ma las de scris. Nu vreau sa scriu degeaba. Scriu pentru mine. Scriu pentru ca.. imi place sa scriu. Si unul din visurile mele pe care as vrea sa le realizez este de a publica o carte. Scris. Scrisa. As vrea ca tu citind scrierile mele sa nasti din visurile tale. Sa le lasi sa zboare, sa se-nalte.. sa reinvii o vesela cantare, sa tresalti de fericire. Si doar din cauza visului. Si visul tau sa se izbeasca de tot cerul si norii sa se farame in mii de picuri argintii si tu sa te bucuri ca stelele nu mor si nu se sting, ca totul a luat fiinta doar din vis.
Sa gusti cuvantul asa cum ai savura o felie de pepene rosu, dulce, aromat. Si sa miroase-a pepene..
Sa vezi frumusetea apusului de soare, sa-ti ridici privirea in privirea lui, sa lasi vantul sa iti mangaie usor pletele.. sa simti si totusi nu sa vezi.
Sa fii asemeni unui prunc, pur, si visul lui da viata. Sa tragi aer in piept, adanc, pentru ca nu mai poti de fericire, pentru ca nu o poti tine in tine si explodezi.. si plangi, si razi..
Si sa nu uiti nimic. nimic din ceea ce ai trait pana-n prezent. Viitorul va fi cu mult mai surprinzator.
Sa canti cand esti sub dus, cand iei micul dejun somnoros si nu iti vezi cana de lapte din fata ta, cand suflii lumanarile din tortul pregatit de cei mai dragi de ziua ta, cand dansezi singura prin casa imitand instrumentele zgomotoase dintr-o piesa..
spune-mi daca nu totul iti umple inima de bucurie.
sunt regina. m-am nascut sa fiu regina, si totusi ce minune sunt! Dumnezeu mi-a dat ochi sa vad pacatul din lume cum inghite oamenii pe rand, si totusi.. sa nu stau degeaba! Ci sa lucrez pentru-o Imparatie vesnica.
De aceea imi doresc castelul acela atat de aproape. E frumos.
Sa-mi pui in loc de floare la ureche, o scoica, iar la gat sirag de flori de camp.
Sa ne luam de mana si sa alergam prin iarba, sa simtim roua sub talpile desculte..
Sa ne plimbam prin parc si sa continuam sa numaram avioane, neaparat in pijamale.
Vreau sa raman mereu aceeasi fata fina, mereu aeriana, zambitoare, si senina, sa nu ma schimb. Sa-mi dai o palma daca se intampla asta, dar nu ma omorĂ®, mai lasa-ma in viata.. Inca o data sa-l mai vad pe el.. si-apoi arunca-ma de pe podul din San Remo, si valurile sa ma duca spre-alte zari.
Si tine-ma de mana, priveste in oglinda. si spune-mi de ma vezi.
Eu, cea cu buze de cires, te astept.


[ PS. Nu-i asa ca seman cu Brooke Fraser? :D ]

Ok. in seara asta am probat o rochie frumoasa, si m-am invartit cu ea prin casa. da, acum la ora asta cand altii dorm.
Ma bucur ca tu esti printul meu.
noapte buna,

[ te provoc sa-mi scrii o poezie. dueleaza-te cu mine. accepti? ]
>:D <

No comments:

Post a Comment