Friday, June 12, 2009

Din fuga...

“Cand stam langa peron, trenul nu vine. Dar daca ne asezam pe calea ferata, trenul ar veni.”
- Octavian Paler.

Stau gandindu-ma ce as putea scrie. Idei multe nu am din cauza ca durerea de cap imi umbreste imaginatia, probabil. Vremea afara putin nu-mi surade. E schimbatoare- cand e nor, cand e soare. Si ploua mult. Si ploaia de azi imi da stare de somn, de visare.
Trebuie sa-mi fac bagajul. si daca mai stau mult pe ganduri sau facand alte lucruri sigur uit acum, si mai tarziu in noapte o sa ma gasesti facand bagaje..

Ma pregatesc pentru o calatorie de 48 de ore. :) Sau poate mai mult. Dar stiu ca n-o sa fie prea mult. E timpul scurt. N-o sa am timp decat pentru o poza tip pasaport. Da, chiar si din o poza ca aceea o sa poti citi ce mi s-a intamplat. Maybe you`ll just realize what i just realize..
Ah, si ca sa nu crezi ca am uitat, am ajuns la 271 de avioane numarate pana acum.
O sa calatoresc cu trenul..
Ce imi e urat e aglomeratia din gara Brasov. Cu siguranta ca maine, chiar daca e sambata, vor fi multi turisti, calatori, pasageri, oameni, copii, toti din mai multe culori sau nu..
Dar de mult nu am mai calatorit cu trenul. I
mi place sa dorm cand merg cu trenul. Pfiuu, si dorm mult ;))
Probabil ca o sa-mi impart timpul din compartiment in doua: o parte pentru lecturarea cursului de Europa. Nu stiu cat de interesting o sa fie.. But whatever, ca
nd ma intorc ma indrept direct spre banca din sala C5 stresandu-ma sau nu pentru examen. Se anunta ca va fi unul greu. Dar, cu Domnul nu-mi pierd nadejdea ca va fi unul doborat, si inca un examen luat! ;)
O sa privesc mult pe geam.. daca voi primi loc langa geam.
Nu prea stiu ce muzica sa ascult in calatoria asta. Any suggestions? Astept.

-rugati-va sa-mi ridic suportul necesar pentru misiunea din Rusia. Doamne-ajuta.

Si ce sa va mai zic.. Ca o sa ne vedem curand! Pana atunci..
Domnul cu voi!


No comments:

Post a Comment