Tuesday, June 23, 2009

Intamplari din zilele aglomerate,


Hallelujah! We cut the caake now! :P
Inca un avion despre care iti voi povesti. 370.
Sa stii ca n-am uitat.
Mmm. Te-am asteptat sub umbrela astazi. Ploua si ploua. Mi-am innecat papucii cu apa. Am spart visele din fiecare balta.. cate una tulbure. Astept vara aceea cand vom fugi prin ploaia calda, tu si eu, holding our hands together, singing, laughing. Love!
Oare tu ce mai faci? Stiu ca esti ocupat. Asa mi-ar place sa-ti aduc dimineata cafeaua in timp ce tu citesti ziarul, si asa mi-ar place sa vii sa ma iei in plimbare si sa ma duci pe-un varf de deal sa ma surprinzi cu trei trandafiri imbobociti.
When the elephants arrive..
When I see your face
I want to sink down to the bottom
Of the sea..
Astazi nu am facut decat sa plimb o ceapa prin ploaie si sa o mai scap si intr-o balta. Iubesc ceapa!
Wau! Ce frumos a fost zilele astea. Dumnezeu face minuni. Si m-am bucurat de noii mei prieteni: am iesit intr-o seara si am stat pana la 3 dimineata pe cetatuie. da, tot in cluj sunt.
Dar tot de cateva zile oboseala nu-mi da pace, ultimele examene care se mai anunta si plus practica de vara care ma face sa ma invart in jurul tarilor lumii.
Am nevoie de o vacanta.
sa fug, sa zbor, sa tip, sa cant, sa rad, sa dansez, sa ma plimb, sa ma tot plimb , sa hoinaresc pe strazi asa cum am facut duminica, sa mananc cirese multe, sa citesc o carte buna, sa dorm pe iarba, sa stau cu fata la soare si sa zambesc cu ochii inchisi, sa ma relaxez cu muzica mea preferata, sa stau pe lac, sa mananc eclere multe, oh.. Astazi, de exemplu, am visat ca ceream cuiva sa-mi aduca ceva dulce, bun si nu voia...
Acum mi-as dori sa fiu pe lac sa am o chitara in mana, sa stau cu ochii inchisi si sa-i simt corzile, sa-mi las inima sa cante.
Cantece noi. Cantece noi. O vara calda si curata.
Doneaza o chitara pentru misiune. Port nevoia asta dupa mine. Tu ce simti?
Dumnezeu sa-ti rasplateasca.

Ramai cu bine,

No comments:

Post a Comment