Saturday, June 20, 2009

Din inima,

Ploua.
Poate e ploaia sufletului meu.
Ploua din nou in Cluj.
Afara sunt 29 de grade C.
Mi-as dori sa plec, sa ies din casa alergand, asa cum sunt, in pijamalele mele scurte, in maieu, sa fug desculta pe scari.. si sa ies in ploaie. Ploaia calda de vara, intr-un iunie frumos, pe sfarsite...
Doamne ajuta-ma sa nu uit niciodata sa fiu un copil, sa nu uit sa ma joc de-a agentul capsuna in urmarirea lui nazdravana dupa suspectul zmeurica, alaturi de ofiterul afinica si ceilalti prieteni. Si sa se mai intample si in troleu... asa cum a si fost, de fapt.
Cu toata copilaria asta a mea, stiu ca imi ascund din tristeti. Le dau uitarii pe moment. Stiu ca raman, undeva, acolo in adancul inimii.. ascunse.
Si asa cum ploaia de vara reuseste sa picure din stropii ei mari, uzi, si sa treaca degraba, lasand cerul mai curat, si mai luminos.. poate si cu un curcubeu in zare.. asa sa-mi treaca toate. Si, Doamne, asa spala-ma.. sa fiu curata. Sa fie o vara curata.
Oare ma intelege cineva? :)
A mai scazut un grad afara.
Dar totul din jur o sa fie si mai verde, si mai verde...
Ce frumos miroase menta atunci cand ploua.-
Sa iubesti ploaia.
Sa nu uiti niciodata asta.


" Zideste în mine o inima curata, Dumnezeule, pune în mine un duh nou si statornic!
Nu ma lepada de la Fata Ta, si nu lua de la mine Duhul Tau cel Sfant.
Da-mi iarasi bucuria mantuirii Tale, si sprijineste-ma cu un duh de bunavointa!
Atunci voi învata caile Tale pe cei ce le calca, si pacatosii se vor întoarce la Tine. "
Psalmii 51: 10- 13

Da, Dumnezeu ma iubeste. Si la fel de mult te iubeste si pe tine. Sa nu uiti nici asta.

Oh the Blood of Jesus..

No comments:

Post a Comment