Thursday, June 25, 2009

Zmeul,


..just to take a breath..
Aseara am iesit in plimbare. imi place sa zic ca pe lac.. dar nu am fost cu barca. Doar la pas.
Feţe multe, unele zambitoare. Oameni vorbareti. Altii au iesit la alergat.
Eu.. am iesit sa imbratisez cerul si norii. Am vrut sa fie o seara in care sa-mi las gandul sa zboare si sa se inalte cu rugaciuni spre cer, da, doar de pe lac.. insa calatoria si-a trasat un drum mai lung.
Ce mi-a adus bucuria serii a fost un zmeu. M-am intalnit cu Iosif, un bun prieten, care isi inaltase zmeul deasupra lacului. Albastru pe albastru. Din vorba-n vorba, si cu ata de zmeu in mana.M-am bucurat sa pot tinea si eu de el si sa simt cum se lupta cu vantul. Un zmeu mare. Voia sa-si agate camera foto de el si sa faca poze. Dar vantul nu era constant, si ar fi fost putin riscant, ar fi putut sa-i cada camera in mijlocul lacului. Data viitoare va incerca cu siguranta. A fost tare.
Mai vreau o tura. :D mai vreau o data sa inalt zmeul..
A fost o seara interesanta. M-am plimbat pana tarziu. Si Domnul m-a adus acasa chiar inainte sa inceapa furtuna. Cand am intrat in scara afara incepuse sa ploua.
Cineva fotografia de sus. Cerul fulgera.
Piesa asta s-a nimerit a o ascult de doua ori in troleu. :) Mi-am amintit de .... tine.


hai sa ascultam vantul intr-o zi. vrei?

No comments:

Post a Comment