Thursday, June 11, 2009

No matter...

"Doamne, Dumnezeul nostru, cât de minunat este Numele Tău pe tot pământul!
Slava Ta se înalţă mai presus de ceruri.
Când privesc cerurile - lucrarea mâinilor Tale - luna şi stelele pe care le-ai făcut,
îmi zic: "Ce este omul, ca să Te gândeşti la el? Şi fiul omului, ca să-l bagi în seamă?
L-ai făcut cu puţin mai prejos decât Dumnezeu, şi l-ai încununat cu slavă şi cu cinste.
I-ai dat stăpânire peste lucrurile mâinilor Tale,
toate le-ai pus sub picioarele lui:
oile şi boii laolaltă, fiarele câmpului,
păsările cerului şi peştii mării, tot ce străbate cărările mărilor.
Doamne, Dumnezeul nostru, cât de minunat este Numele Tău pe tot pământul!
Voi lăuda pe Domnul din toată inima mea, voi istorisi toate minunile Lui.
Voi face din Tine bucuria şi veselia mea, voi cânta Numele tău, Dumnezeule Prea Înalte,
pentru că vrăjmaşii mei dau înapoi, se clatină, şi pier dinaintea Ta.
căci Tu îmi sprijineşti dreptatea şi pricina mea, şi stai pe scaunul Tău de domnie ca un judecător drept.
El judecă lumea cu dreptate, judecă popoarele cu nepărtinire.
Domnul este scăparea celui asuprit, scăpare la vreme de necaz.
Cei ce cunosc Numele Tău, se încred în Tine, căci Tu nu părăseşti pe cei ce Te caută, Doamne.
Cântaţi Domnului, care împărăţeşte în Sion, vestiţi printre popoare isprăvile Lui!" -Psalmii 8 si 9


Nu stiu de ce.
In seara asta cuvintele din psalmii de mai sus m-au linistit. Cuvintele spun mult mai mult decat as putea spune eu. Am simtit asa o pace adanca. Stiu ca Dumnezeu e in controlul tuturor lucrurilor, si nu am de ce sa ma indoiesc. Pot totul prin El.
Ma tin strans de speranta, si cred ca pot ajunge pana la marginile pamantului. Din El, prin El, si pentru El..
" Atunci iti cant Maret Stapanitor. Ce mare esti! Ce mare esti! "- asta fredonez acum..
Iar cu inima ma inchin.
Doamne iti multumesc si ma-ncred in Tin'!
Indraznesc. Prin credinta.


1 comment:

  1. "Acum dar rămân aceste trei: credinţa, nădejdea şi dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.” (Corinteni)

    ReplyDelete