Friday, June 5, 2009

astazi l-am imbratisat.-

Astazi l-am imbratisat. L-am imbratisat pe automat. De cand il asteptammm. In facultate s-a instalat un nou automat: cu dulciuri si cola-coca. Si eu ma bucur. Sunt cea mai fericita! :)
Mi-am adus aminte de el. E ciudat.
Numai ca nu prea e la vedere. Stii unde l-am gasit? Si am alergat cu inima la gura ca sa-l vad. Era la subsol. Frumosul! :>
M-am gandit.. Trebuie sa iau un marker rrosu si sa fac niste sageti cu mesaje pana la el, ca sa se bucure toata lumea.
Saptamana viitoare la primul examen fac plinul, si merg in amfiteatru la examen cu suc, cu cioco si mananc si scriu, mananc si scriu! :P
In seara asta am dormit.. Si ma simt ca-n America.. Am fost la magazin in pijamale. Am facut cum am vrut. ..Si e ziua afara.. De fapt ce in seara asta. Azi! [ pe la vreo 8 seara.]
Nu stiu de ce zambea lumea pe strada.. but who cares?! Asa de bine ma simt.. M-am trezit binedispusa.
Te-ai simtit vreodata ca-n alta tara? e asa.. fain. Mi-am cumparat ceva fructe si mi le-a pus in punga de hartie/carton maro. Ma si imaginam pe o alee din New Jersey, pasind usor. Bine ca, masina mi-o parcasem mai incolo.. :>

Eh.. dreams, dreams so far...
Da. Si eu imi doresc sa calatoresc mult in vara asta. Pana acum n-am primit nicio invitatie nicaieri. Am cheeeef vara asta sa ma plimb. Si nu stiu unde. Si n-am cu ce. Raman deocamdata la gand.

Dorinta mea pentru misiune ramane aceeasi. Ma gandesc in fiecare seara. Va fi posibil sa ajung pana acolo? Va raspunde cineva chemarii lui Dumnezeu? Cine isi va deschide urechea la auzirea vocii Lui?
Stiu ca El nu ma dezamageste niciodata.

un gand primit aseara "in desert E
l deschide drum nou si in singuratate El aduce rauri de viata!"

Doamne, eu Te astept. Astept minunile Tale!
si ploua cu imbratisari...



http://o-agrafa.blogspot.com/2009/06/after-long-time.html

No comments:

Post a Comment