Tuesday, June 2, 2009

After a long time...

Dragi prieteni,

After a long time...

Lately, nu v-am mai scris de-o perioada. Scoala, munca, probleme vietii cred ca la fiecare ne ocupa din timp.
Personal, va spun, ca timpul imi zboara si cateodata nici nu realizez cum a trecut. Simple, grele, bune, rele, bucurii sau probleme, toate-mi fac parte din viata. Dar cel mai important e ca de fiecare data reusesc sa fiu plina de bucurie sau de putere in incercare, doar datorita faptului ca Dumnezeu e in controlul tuturor lucrurilor si ca doar mana Lui puternica ma tine.
Eu n-am niciun merit. El e cel care e vrednic de toate multumirile noastre.
Ceea ce conteaza e sa-l slujim pe Dumnezeu si sa ne punem la dispozitia Lui in orice situatie, sa facem o diferenta in lume, prin noi sa se vada lumina Lui.
Dumnezeu ceea ce a inceput va duce la bun sfarsit si niciun cuvant nu se va intoarce fara rod, ceea ce a promis se va implinii.
Dumnezeu mi-a vorbit mult despre bucuria care mi-o da El atunci cand ma pun la dispozitia Lui in toata existenta mea. Am experimentat puterea lui Dumnezeu cand am inteles ca rugaciunea are putere. Si chiar s-au intamplat minuni. E asa frumos Dumnezeu. Imi vorbeste despre credinta si despre faptul ca nu trebuie sa ma indoiesc. Eu stiu ca El este acolo, si se ingrijeste de toate asa cum se ingrijeste si de pasarile cerului sa aiba tot ce le trebuie.
Inainte da, viata mea era doar ca simpla vizitatoare de profiluri hai5, dar Dumnezeu mi`a schimbat sensul si directia si m`a facut sa inteleg ca am un scop pentru care trebuie sa lupt ca eu sa fiu schimbata de El si prin mine El sa schimbe vietile altora.
Misiunea pentru mine personal a fost si este un mod de a-l sluji pe Dumnezeu si pe ceilalti oameni, de a pune in practica ceea ce mi`a vorbit Dumnezeu, de a-l prezenta si a-l face cunoscut pe El, misiunea a fost si este o experienta in care am vazut mana Lui la lucru in viata mea cat si in vietile celor din jur, am vazut transformari si binecuvantari. Am vazut cum insusi Dumnezeu este o binecuvantare in viata noastra si am ales sa ascult de El si sa ma pun la dispozitia Lui, iar timpul dedicat Lui a fost binecuvantat cu roade.

"De aceea, prea iubitii mei frati, fiti tari, neclintiti, sporiti totdeauna in lucrul Domnului, caci stiti ca osteneala voastra in Domnul nu este zadarnica.' 1 Corinteni 15:58

Sunt multe lupte si multe momente care ma fac sa-mi pierd din vointa, sunt multe ganduri care ma fac sa renunt, dar Dumnezeu ma ajuta sa pasesc cu incredere inspre viitor si imi da putere si curaj sa fac fata tuturor problemelor si situatiilor dificile care sunt si care vor mai fi. Cand Dumnezeu ne conduce pe un drum greu, atunci El ne invata cum sa ne supunem Lui in totalitate vointa si planurile noastre.
Dumnezeu cauta atunci un om care sa mijloceasca pentru poporul Israel, Dumnezeu cauta astazi oameni care sa mijloceasca pentru natiunile Lui…cauta oameni care sa fie gata sa stea in spartura, oameni care sa renunte la tot, pentru a spune altora despre El.

Vara aceasta am decis sa ma pun la dispozitia lui Dumnezeu, si sa-l slujesc pe El acolo unde se iveste ocazia.
Si Dumnezeu mi-a lansat din nou provocarea de a merge in misiune pentru El. Misiune in Rusia, cu Tineri Pentru Misiune Medias. Rusia este o tara in care este mare nevoie de Dumnezeu. In ultimii cativa ani schimbari dramatice si accelerate s-au petrecut in aceasta natiune. Dumnezeu poate schimba oameni si poate ajunge la inima lor. Impreuna suntem lucratori spre a largi Imparatia Sa si spre a-l face cunoscut cat mai multor oameni. Dumnezeu se bucura de orice lucru care-l punem la dispozitia Lui: timpul nostru, resursele noastre, inimile noastre. si suntem mai mult decat binecuvantati daca ne lasam modelati de El.

Vreau sa impartasesc cu tine cateva din framantarile mele de acum si te rog sa ma porti in rugaciune. Am nevoie si stiu ca rugaciunea este poarta spre rezovarea problemelor, care vine din Hristos. El face lucruri mari si nepatrunse, minuni fara numar.[Iov 9: 10] Caci Dumnezeu se bucura atunci cand copiii Lui vin inaintea Lui cu problemele lor si El ca un Tata iubitor le raspunde si-si intinde mana spre ei. El ia aminte la rugaciunea nevoiasului, si nu-i nesocoteste rugaciunea.[Psalm 102:17]

-Un prim motiv de rugacine este faptul ca am inceput examenele si nu gasesc timp sa fug acasa sa-mi reinnoiesc pasaportul care mi-a expirat. Rugati-va sa gasesc o modalitate sa rezolv aceasta problema la timp.
-O provocare mare care vine odata cu aceasta misiune este aceea ca de data aceasta trebuie sa fiu lidera echipei, si asta aduce mai multa responsabilitate ca sa ii pot conduce pe ceilalti. Rugati-va pentru calauzire si eficienta,sa fiu intarita cu putere, intelepciune sa pot lua deciziile corecte si cele mai bune, si pentru o buna comunicare cu membrii echipei, cat si cu cei cu care vom lucra in Rusia.
-Va rog sa va rugati pentru a putea obtine suportul financiar de care am nevoie. Stiu ca resursele oamenilor sunt epuizabile, dar resursele lui Dumnezeu sunt inepuizabile si daca cerem si credem El poarta de grija. Am nevoie de sprijinul vostru. Rugati-va ca aceasta misiune sa fie posibila.

Impartaseste-mi si tu din motivele tale de rugaciune ca si eu sa ma rog pentru tine. Toti ne confruntam cu cate ceva. Si rugaciunea e singura solutie spre rezolvarea problemelor noastre. M-as bucura mult sa-mi raspunzi cu motive de rugaciune din viata ta. Si eu sa te pot ajuta in rugaciune.

Iti multumesc pentru sustinerea ta si pentru rugaciunile tale inaltate spre cer pentru mine!!
Binecuvantari multe.

In Hristos,
Georgiana

No comments:

Post a Comment