Sunday, June 28, 2009

Promenada,


waau! Stii cat de frumos e afara? E frumos sa te plimbi. Am fost intr-o scurta si urgenta plimbare, o chestiune de afaceri :P
cerul e foarte albastru, iar eu m-am imbracat cu el in seara asta. stiu ca vine ploaia. daca esti pe afara o sa fiu eu, un picur ce o sa-ti ating fata, si daca privesti in sus vei vedea mii si mii de picuri din mine. vreau sa zambesti. sa nu uiti.
am fost pana la iulia sa-mi dea ceva, dar nu am mai urcat pana la etajul 5, cu toate ca are lift, am asteptat-o afara.. pana s-a gatit ea ca se intalneste cu fat-frumos al ei, am prins carabusi .. si era unu agitat, l-am numit "Doru" ;)), l-am certat pe Max- melcul care nu stie traversa strada pe verde si risca sa fie strivit. obraznicul. nici nu ma intelege giumbi, da` oare unde se crede?!
in gradina, nenea si-a scos gainile la pascut. drumul ala mi-a adus in minte amintiri si pofta de o supa buna si fierbinte.
treceam cu luci pe langa o biserica cu un cocos in varf, si l-am intrebat ce stil e iar el raspunde: cum? biserica de desteptare?! a fost tare. m-a amuzat raspunsul lui.
au iesit tinerii sa faca o plimbare de seara. am trecut pe langa un grup si spuneau bancuri intre ei.. mai incolo la un colt o pisica mieuna. spunea si ea bancuri.. bancuri ironice despre un soarece. :P
ma intreaba cineva in seara asta ce hobby-uri am, si i-am spus: sa numar. 431 avioane, 13 rate de pe lac, 2 melci de pe alee..

off. ma enerveaza serile in care ma visez printesa in castelul meu de nisip.
"My bounty is as boundless as the sea,
My love as deep; the more I give to thee,
The more I have, for both are infinite."- Romeo si Julieta
[Juliet says that the more she gives love to him, the more she has.]

stii ceva?! viseaza si tu in continuare! sau daca nu hai la un pahar de limonada
peace,

No comments:

Post a Comment