Saturday, June 27, 2009

in pasi de tango,


m-am gandit la melcul ala.. oare daca-si baga coarnele la 380 cum arata? isi facea freza permanenta banuiesc. :D
da. n-o sa-ti vina sa crezi ce am facut in seara asta ca si mod de relaxare. am fost pe lac, din nou, in plimbare. am stat pe bordura, locul unde stau de obicei, pe partea de unde vad luminile cum se reflecta in apa. in lumea mea, eu in castelul meu de alge, asteptandu-mi printul. inca nu m-am gandit daca e cumva un broscoi ce asteapta sa fie sarutat ca sa se transforme in cel adevarat, frumos si chipes. mi-am imaginat mariachii acompaniati de brotaceii verzi si ce mai zbarnaiau chitarilee. ay yay yay yay!! in pasi de tango..
Ah, ce fericire! a fost frumos pe lac. Am aruncat pietre in apa, si apoi am vazut cateva rate.. si am aruncat dupa ele. n-am nimerit niciuna. dar a fost distractiv. as mai fi aruncat pana pana poate.. se intampla, dar erau cativa pescari la prins peste si au strigat.. ciprii zice ca au prins moluste:))) ca aici la giulius mall nu exista cine stie ce peste in lac..
am imbratisat avioane si m-am bucurat de cerul liber. am prins carabusi. carabusii de iunie tarziu..
nu stiu de ce, ratele astea au trezit in mine emotii de dans.
ma inviti la un tango? ;;)
daca nu indraznesti, o voi face eu.
multumesc pentru zilele fericite, ca astazi.
Si Doamne iti multumesc ca faina si uleiul nu s-au imputinat.
traiesc prin credinta, si o viata de student la maxim.
si hitul serii esteeee: :))) desperado.. da.


maine, abia astept sa stau langa tine si tu sa-mi canti la chitara un cantec de inima.
dor de tine,

PS. stii ce vreau sa facem? sa mergem si noi la pescuit cu barca. meergem?
si-apoi dogoriti de soare sa ne aruncam in apa.
sa fii cuminte

[as vrea sa ma uit la un film. la zorro si shakespeare in love. ..]
se apropie ploaia. o astept.

No comments:

Post a Comment