Friday, June 26, 2009

Foaia pentru minte, inima


in seara asta am vrut sa ies pe langa lac cu chitara cu 12 corzi a lui Adi, insa ceva neasteptat s-a ivit si am ramas acasa.. Am tras un pui de somn bun si am lucrat la informatiile pentru agentie si la licenta lui simo. Din vorba-n zambet si tot asa..
M-am bucurat de un petec de liniste si de faptul ca se apropie un sfarsit de saptamana nou. Imi doresc imprevizibilul, vreau sa ma surprinda ceva frumos weekendul asta. Mi-a expirat si abonamentul pe troleu, deci o sa am parte de plimbari pe jos.
Numai bine, pentru ca imi place sa ma plimb si sa simt miros de tei, sa simt vantul serii de pe strazile principale, sa dansez, si totul sa transform in mici nebunii, sa pictez cu ochii lucruri noi, 21, si ce as avea chef sa fac acum ar fi sa urc pe acoperisul blocului care defapt nu are acoperis si sa stau, sa privesc cartierul si departarea de sus, sa privesc cerul si sa astepti picuri de ploaie.
Atata am plimbat cursorul mouse-ului printre obiectivele turistice din lume, astazi, incat imi doresc sa plec undeva in vacanta. Nu am ajuns inca decat prin marile orase, daca as fi ajuns pana la tarmuri de mari cred ca mi s-ar fi facut rau, si m-as fi imbatat de doruri.
Imi doresc sa merg la un concert de muzica si sa am din nou parul lung, sa ma murdaresc la gura cu ciocolata si sa rad cu pofta, sa cad de obosita pe-un camp cu flori, sa-mi intre stele in ochi, aaah, si tocmai se anunta invazia necuvantatoarelor la mine in camera. Stau cu un slap in mana, si mi se face frica..
Freaky.
Ok, Ok.. stai asa. Sa nu misti. Urmeaza o fotografie cu noi doi, tu si eu, imbracati in valuri. tu inca ai marea verde in ochi, chiar si atunci cand ii inchizi si adormi adanc..
Eu astept o plimbare cu masina ca sa pot sta cu capul pe geam. Poate ca in ziua de 4 iulie o sa se intample. Merg la Sibiu. Te sun de acolo si iti spun ;)
Te las,
Dumnezeu cu tine,


ah, am uitat sa scriu: 406 avioane.
cineva mi-a spus in seara asta ca a montat 34 de prize. imi plac prizele. :)
un lucru nou.
de as fi melc as fi bagat coarnele in priza, acuma.. nu stiu la 220 sau 380?!
still thinking.. :P

No comments:

Post a Comment