Friday, July 3, 2009

Poveste de noapte buna,


E.. cam tarziu. Nici nu ma pot concentra sa scriu bine, nici sa vad tastele macar. Ma simt ca si din anii de demult cand la ora asta nu exista electricitate si oamenii foloseau lampi si masini de scris. Imi imaginez cum sunau masinile alea. Tc! Tc, tc, tc!.. Interesant.
Mi-a trecut un gand fulgerator prin minte si de aia am zis ca scriu si in seara asta, chiar daca sunt foarte obosita, lucrul pentru agentie m-a terminat.
Va dau un sfat: Niciodata sa nu va uitati ochii in fata unui monitor! Va imbolnaviti apoi ca mine, faceti ulcer corneean si cine stie mai incolo. Toata viata sa ai un ochi rosu nu-i placut deloc, sau sa 'navighezi' pe la spitale.
Am zis ca nu ti-am trimis scrisoare de inceput de iulie, si trebuie sa-ti scriu. Visam la zilele calde de pe plajele fine din Insulele Antilele Mici, cu apele acele verzi-verzui si albastre-limpezi, de-ti vine sa si bei din ele. Cu universul colorat de sub ape, cu multimea de pesti, m-am tot minunat astazi cand am cautat despre toate astea. Mi-as dori sa fac scufundari in apele acelea si sa uit de tot. Sa ma relaxez. Cred ca ar fi cea mai faina vacanta pe care as putea-o avea. Si asta alaturi de tine. O sa aterizam cu avionul direct pe plaja..
Stiu. Iti fac cadou o astfel de vacanta. Numai sa vrei sa vii cu mine, si sa visezi.
Cred ca dansul hawaiian face bine. La ora asta nu sunt in stare sa dansez, dar maine dimineata cand soarele imi va zambi si mie, si tie, deschid fereastra si iti dau o sarutare. Si o sa-ti simt parfumul tauu.. mm. Tu esti prea frumos. Si ma bucur ca te am pe tine. Esti al meu.
Wau! Tu stii cat dor imi este de tine? Iti trimit un scurt mesaj acum pe telefon. Ti-l trimit cu gust de scortisoara si cu sufleu de spanac cu branza de vaci si usturoi; lasa ca o sa te saturi de sarmale si fasole cu ciolan, acum iti dau din binecuvantarile Parisului. Ultimul nostru sufleu la Paris.
Si daca vine ploaia in timp ce ne plimbam pe strazile pavate tinandu-ne de mana, si o sa mi se faca frig, sa-mi dai haina ta si sa ma strangi in brate. Abia astept sa-mi asez capul pe umarul tau si sa-ti simt inima cum bate.
Ne vom intinde tamplele pe-un deal, si-o sa privim luminile din Rai. Cata liniste! Cata pace!
Imi voi tine juramantul care l-am facut. Si te voi astepta.
As vrea acum sa-mi spui povestea aceea cu luna de pe cer, cum numai tu stii sa mi-o pui la ureche in loc de cercei.
Adorm cu tine-n gand. Noaptea nu e atat de lunga, asa ca ma grabesc sa te pastrez cat mai mult in vis. Nu vreau sa ma despart niciodata de tine. Desi asteptarea e grea...
Dragostea asteapta, si este si rabdatoare. Si cum spunea Petre: daca ma innebuneste ceva e lipsa de rabdare si asteptarea! Cat adevar! trebuie sa ma gandesc la cuvintele astea. Cantaresc greu..
Viata.. Continui sa ma lupt cu morile de vant, si cu tantarii care nu-mi dau pace. Imi place sa dorm cu geamul deschis sa las licuricii sa-mi cante balade.
Maine e din nou o zi. Nu-i ultima speranta..

Bon soir, bonjour.. E 3.00. M-asteapta perna..
te las cu o imbratisare,

mi-e dor...



[ si totusi.. nu-i asa ca seamana tipa asta cu mine? :P ]

No comments:

Post a Comment