Tuesday, July 7, 2009

Dedicatie-


"cu picioarele mangaiate de lacrimile cerului...

Tu Singurul Vrednic de a ma pleca
si a plange la piciorele-Ti
te-ai plecat si ai pus farame din dragostea Ta...

amintindu-mi ca Tu
poti inca umple o inima de parfum
la fel cum un vas rupt cu umilinta inaintea Ta
a umplut odata odaita in care erai
de parfumul recunostintei.. "


by my blue eyes. :) multumesc.

Pe tine, dragul meu, nu te-am uitat. Ma gandeam la ce sa-ti scriu. Si cum traim zile de vara cu parfum de levantica, iti spun ca vacanta asta e doar a noastra. Vom petrece timpul impreuna. Daca vrem sa-l lasam sa zboare, ne vom tine de mana si vom zbura cu el, vom zburda pe nori pana la soare si ne-ntoarcem inapoi.
De ce visez la mare? Ma cheama.. ma doreste. Si eu pe ea.
Fa-ti bagajul, si hai sa plecam. Cateva lucruri importante as vrea sa nu uiti. Inima sa-ti fie plina de bucurie, sa dansam aruncandu-ne pe nisip picioarele, si marea cu spume la gura sa le spele. Sa stam in jurul focului, pe plaja, imbratisati privind luna rotunda.. Iar mai apoi sa-mi fredonezi usor un cantec la chitara din repertoriul pescarusilor in pasi de vals, sau de ce nu, sa fie un cantec bronzat. Atat.

Vreau vacanta...


http://www.youtube.com/watch?v=tiM2JN4VazI

1 comment:

  1. Frumoasa sintagma " cu picioarele mangaiate de lacrimile cerului".

    ReplyDelete