Sunday, July 5, 2009

Just married..


Viata nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni, ci.. sa dansezi in ploaie!

Beni & Daniela`s wedding. July, 4th, Sibiu `09

Asa a inceput ziua de ieri. Cu gandul somnoros de dimineata, cu capul pe geam, parul ciufulit de vant, cu ochii cat floarea soarelui, cu rasaritul in inima, cu cantecul in vorbe, sarutand picurii de ploaie de pe mana.
Si toata ziua de ieri a fost transformata in sarbatoare. O zi care am inceput-o cu avioane, si tot cu ele am sfarsit-o.
Ti-am spus ca voi merge cu masina peste cateva zile si ca imi voi scoate capul pe geam. 5 dimineata, zorii zilei in zare. Si am vazut toata bunatatea din fata mea.
Drumuri lungi, unele nevinovate, campuri pline de culori trase cu o pensula uriasa toate, miros de orhidei thailandeze..
A fost o calatorie de cateva ore bune, am ajuns putin obosita la nunta, soferul nu m-a lasat sa dorm, si am cascat mult. E nunta in Valea Aurie..
Pe drum pana la Sibiu, ne-am intalnit cu ceilalti de la baza. Erau muulti. Si am oprit undeva intr-o parcare sa ne dam jos, sa ne vedem, sa ne imbratisam. Frumosii! Imi este dor de ei.. Sunt cea mai tare gasca, si cei mai faini prieteni.
Am in minte acum imaginea unui pian intr-o camera putin luminata. Si un cantec incet cum incepe sa curga, si clapele devin tot mai apasate. Apoi o voce profunda incepe sa cante. Daca inchid ochii o sa simt cum totul din jur pluteste impreuna cu mine. Iti multumesc pentru floarea alba ce mi-ai daruit-o. Mi-am pus-o in par. Si pentru scrisoarea ce mi-ai scris-o. A venit in cel mai bun moment, cand aveam nevoie de vorbele tale pline de incurajare.
O inghetata cu-n piscot intr-o zi de vara si visand la tine de la o masa plina de alte cupe de inghetata pe jumatate terminate si multe alte vorbe suflate. Eu cu gandul in alta parte.
M-am strecurat printre multime si am dat de-o balta. A fost cea mai calda balta de pana acum. Si ploua peste mine. O ploaie de vara cu dragoste.
Nu stiu daca ai dansat vreodata intr-o balta sau in ploaie, dar iti sugerez sa o faci. Neaparat sa te descalti. Fii liber.
Ma crezi ca am sarit in balta aia imbracata in rochia eleganta de nunta? Am sarit, sarit, sarit si am stropit si pe altii. Sper ca petele de apa sa nu li se duca niciodata de pe costum. Pete de vise nebune.
Am ascuns-o pe Laura dupa o perdea, am dansat tango pe langa masa, mi-am facut noi prieteni- un copil intr-un portbagaj de masina, fara nume, nu a vrut sa mi-l zica, si ascundea pe fata un zambet inocent.
Urare pentru miri: "Fericita sa fii, fericita sa fii , o pereche cu 10 copii." Sper ca nu i-am speriat :P E frumos sa fii tanar si sa traiesti viata din plin, sa faci cele mai traznite lucruri.
Acum nu ma gandesc decat la zilele scurte care mai sunt si care se scurg atat de repede.
Oh ploaie, numai tu ma mai asculti si imi mai raspunzi. Fara tine zilele ar fi seci.
Ma rog ca in misiunea ce urmeaza sa ploua cu suflete salvate, cu rugaciuni vindecatoare de rani, frustrari, sa ploua cu binecuvantari de iertare de Sus. Prin credinta, pot totul, prin Isus!

Somnoroasa, te incredintez in bratul Lui. Ma rog pentru tine.
Ma intreb.. cine a prins buchetul miresei? nu am stat pana la sfarsit.. Hm!
Intr-o zi il voi arunca si eu ..

No comments:

Post a Comment