Thursday, July 9, 2009

Calatorie spre tine,

“Iubire ? Singuratate? Intelepciune ? Ce nevoie mai am de notiuni aici unde inima are propriul ei limbaj? Si unde iubirea, singuratatea si intelepciunea se amesteca intr-o stare de spirit pentru care nu exista cuvinte?”- O. Paler

Hai sa jucam un tenis de camp impreuna,
sau sa inaltam zmeii mai sus de nori,
sa alergam printre macii rosii tinandu-ne de mana
si gandul si visele sa se transforme-n zari.

Hai sa ne batem cu fulgi de zapada,
zapada curata dintr-o zi de vara calda
cu zambetele noastre purtate-n eternitate.

Sa visam cerul.

Oh, de cate ori nu ti-am trimis iubire
si cate lacrimi de dor ti-am daruit,
dar stiu si sper ca intr-o zi senina
curand, foarte curand.. vor reveni..

Vor reveni la mine, cu tine cu tot,
noi doi si o raza blanda de luna
sau poate un amurg de mult visat
leganati intr-un freamat de frunza.

N-am sa renunt niciodata, niciodata la tine.
Si niciodata n-am sa te mai las sa pleci.


Tentativa de versuri? as mai putea scrie daca as continua. Dar nu vreau.
Daca-mi dau drumul la vise acum, or sa curga ca apa rece de la robinet..
Si cum e foarte cald, zaduf, cu siguranta ca robinetul ar fi mereu des
chis. As crea multime de datorii la "intretinere" :))
Pentru fiecare seara, pentru fiecare secunda, minut voi avea un vis.
Cat si pentru calatoria de maine, de parca nu de mult am mai calatorit, de aproape o zi.., stiu ca din nou voi sparge vise de sinele fierbinti, de zgomotul locomotivei [pacat ca nu este cu abur cum erau mai demult], de toti calatorii stresati de caldura sau de aerul conditionat [ ba ca este, ba ca nu este, sau ba ca este prea mult :P, nici ei nu stiu. is nehotarati..]

Oh, good morning.. ma trezesc devreme. Din nou la drum. Toata viata asta calatoresc, cum toata viata asta e o calatorie.
Doamne am nevoie de tine. Si te rog sa reversi protectia
Ta peste mine.
Astept o minune. Numai Tu stii. Numai tu poti.

Te rog sa-mi dai maine o zi plina de biruinte din Tine.
Acum a inceput sa ploua. Ce racoritor. As alerga din nou prin ploaie tinand in mana o perna de puf, puf de gaina.
As vrea sa alerg acum pe-un pod pavat. Alergi cu mine?

Oare de ce se aude un fel de sirena la ora asta? [01:42] [ stii sirena de aia care anunta ceva rau ca se intampla...] Si de ce tipa lumea la ora asta pe strazi? Pleaca vreo-unu` in armata? :)))
Freaky.
Mi-as dori acum o calatorie spre tine..
sau
Nu ai vrea sa vii cu mine in calatorie?
Nu prea am chef sa merg de una singura...
Hai!.. hai, te rog..

No comments:

Post a Comment