Saturday, July 11, 2009

Ceva dinainte.

Mai sunt chiar cateva ore pana sa plecam in misiune, acolo unde suntem trimisi. Plec cu gandul ca va fi un timp binecuvantat. Astept minuni, minunile Lui. Si sunt sigura ca vor fi. Aseara am cerut Domnului o minune, si spre marea mea uimire am primit-o. si a fost prea mare. Inca nu-mi bine sa cred, dar stiu ca sunt promisiunile Lui care niciodata nu raman neimplinite. Domnul e bun, Domnul e bun!! Caci in veac tine dragostea Lui!
Am inteles acum cat de multumitoare trebuie sa fiu.
Si parca nu-mi pot exprima in cuvinte ceea ce simt acum si cat de mult vreau sa fiu mai aproape de Domnul.
Merg in misiune. Au fost multe lupte, si multe lupte s-au dat in mine. Dar ii multumesc lui Dumnezeu pentru ceea ce mi-a vorbit. Mi-a reamintit ce sunt eu in El, identitatea mea care o am in El- fiica de Rege si ambasadoare a cerului. Daca am ales sa il slujesc toata viata si sa ma pun la dispozitia Lui nimic nu-mi poate sta impotriva pentru ca El este de partea mea.
"Tu esti Rege peste inima mea
Tu esti Rege peste sufletul meu
Tu esti Rege peste viata mea
Isus."

Va rog sa ne sustineti in rugaciune cat timp vom fi in misiune. Sa-l cunoastem si sa-l facem cunoscut. Plecam o echipa de 7 persoane in Ukraine. Avem nevoie de sprijin. Pe campul de batalie nu-i usor. Pentru mine personal vreau sa va rugati ca relatia mea cu El sa devina tot mai profunda.
Va multumim ca sunteti alaturi de noi.
Dumnezeu sa va binecuvinteze si sa fie cu voi toti de aici de acasa! Ne intoarcem peste doua saptamani.
Va las in bratul Lui, iar cat despre noi..
Noi declaram ca :
" Nu vom renunta
Nu vom da inapoi
Vom crede pe cuvant gasul Domnului
In numele Lui vom declara victoria!!"

cu dor de cer,
agrafa

No comments:

Post a Comment