Friday, May 22, 2009

Vedere.

binecuvantarea care o zaresc atunci cand plang...
...esti tu.
Imi esti speranta.
Pot sa visez.
Fericirea mea e pe chipul tau...
Marea mea, esti tu.

Nimeni nu ti-a vazut chipul, cum ti l-am vazut eu
Ieri.
Ardeai de dorinta.
Sclipiri si luminite iti jucau in pupile...
M-ai surprins cum iti sorbeam cu iubire privirea,
Dar n-am rezistat si am clipit

Obrajii au cuprins culoare de ciresi,
Si nu-ti dai seama
cat de mult, cat de mult...
...te iubesc.
-----------------------------------

Sa ne tinem de mana pe strada
Sa ranjim zgomotos
Iar de trupurile noastre firave
Sa se izbeasca priviri de trecatori curiosi.
Sa vada lumea cat suntem noi de indragostiti.

si apoi sa ne pierdem intr-o vara
La mare, pe-o plaja
Deasupra firelor de nisip.

Linisteste-mi inima,
Si canta-mi in par
Cu o scoica din marea ta.

Ti-o spun din nou:
Ai marea in ochi,
Si cerul e in inima ta,
Iubite...

Vedere.

trimit aceasta vedere, din Cluj spre tine
acolo unde esti tu.
intr-o zi, tot va ajunge la tine.
Sper sa-ti dai seama cand vei citi.

Esti atat de aproape
si totusi atat de departe...

Inima-mi se zbate cu ganduri,
cu dor,
cu plans de fericire
ca intr-o zi tu vei da la o parte orice umbrire de nor...
Si cand te voi vedea in fata vei stii:
eu sunt. si tu esti tu.

Hey. Nu-i nicio gluma.
I miss you! <3


Astazi iti trimit vedere.
M-am dus la magazin si am gasit una care sa se potriveasca pentru amandoi.
Sunt sigura ca o sa-ti placa.
Parca te si vad, cum stai cu ea in mana.. apoi mirosi parfumul prelins printre litere
Vei privi in zare si te vei gandi la mine..
Zarea e albastra.
dincolo de ea sunt eu..

Te imbratisez,
Si-ti spun: Hey. Nu-i nicio gluma.
Astazi ti-am trimis vedere.
cu nerabdare sper sa ajunga la tine.

dor de tine,

No comments:

Post a Comment