Tuesday, May 26, 2009

De la cuisine...

In caz ca vi se face pofta...

Ai ascultat vreodata cantecul ce naste din freamatul frunzelor?
Se anunta ploaie. Dar cerul e inca senin. Zaresc stelele de departe. Si cativa nori ca niste pete de zahar, mai incolo aruncate.

E aproape 11. Fetele au chef de clatite cu dulceata de capsuni. Dar si ce daca... foaia mi-e decorata cu pete de ulei. Chiar si pe-o astfel de foaie poti naste ganduri, vise... cate vrei! :P

Clatite in forme ciudate...

A fost o zi, nu ca toate celelalte... Am fost a-l-t-f-e-l. Parca nici n-am fost agrafa, parca am fost.. doar eu.
Nu stiu, poate se apropie o schimbare, sau o perioada mai incarcata, sau poate pe farfurie va aparea o felie de poveste dovleceasca. Asa, dintr-o data!
Mno. Cred ca inspiratia mi-a fost alungata. [ de libelula care tocmai mi s-a pus pe clatita din tigaia infierbantata :) ]
In seara asta mi-am luat doua 'animale' de casa. :P [poza o pun maine]

...se aud motoare de avion departe. [86]
Mananc aripi de libelula ca maine sa pot sa zbor. Mi-e somn. Si urmeaza o lunga noapte.
noapte buna,


a da. si imi place citatul de astazi: "If your actions inspire others to dream more, learn more, do more and become more, you are a leader."- John Quincy Adams(1767-1848)

No comments:

Post a Comment