Thursday, May 28, 2009

Ploaia..


Osea 6:3 "Să cunoaştem, să căutăm să cunoaştem pe Domnul!Căci El se iveşte ca zorile dimineţii, şi va veni la noi ca o ploaie,ca ploaia de primăvară, care udă pământul!" -

Dumnezeu este o taina. Numai cei ce-l au in inima pot cunoaste din aceasta taina.
Doamne,
Tu esti dimineata.
Mi-am deschis ochii din patul meu si Te-am vazut pe intinderea cerului din fereastra mea.
Ploua.
Ploaia-mi canta psalmi de rugaciune,azi.
In cantarea ei am simtit soapta Ta.
Si pe genunchi m-am aruncat inaintea Ta
Ca ploaia repede pe verdeaţa, Ca picaturile de ploaie pe iarba!
Si astazi am nevoie de inviorarea Ta
Sa merg prin credinta
Pe urmele pasilor Tai..
desculta..
Sa fiu libera de orice
pentru a te urma.

Zaharia 10:1 Cereţi de la Domnul ploaie, ploaie de primăvară! Domnul scoate fulgerele, şi vă trimite o ploaie îmbelşugată, pentru toată verdeaţa de pe câmp.

Ploua si peste inima mea, Doamne
Vreau ploaia Ta.

No comments:

Post a Comment