Friday, May 29, 2009

Romanta de seara.-


Si astazi in Cluj ploua..
Copacii se clatina ametitor
Eu sper ca teiul din fata balconului meu
sa nu-si piarda din floare si miros imbietor.

E vreme de somn si de visare multa.
Imi fac un ceai si ma cuibaresc in paturica mea finuta :P
Poate ca pe fundal voi lasa sa curga o balada simpla
Cu-acorduri de pian si muzicuta..

Astazi mi-as fi dorit sa te aud.
Asa cum imi doresc in fiecare seara
De-atatea ori cand te visez
Si ma prefac ca esti aici spunandu-mi
o vestita poveste de iubire
dintre-un marchiz si o marchiza..

Distanta dintre noi mi se pare cat,
cat cea mai mare intindere de ocean
din cate sunt in lume.

Si de ar fi atat de usor,
cu barca mea,
cu vasla din ea,
as naviga pana la tine.

Oare te-as surprinde?
M-ai strange la piept?
Mi-ai da atatea imbratisari,
atatea cate avioane am numarat eu?

Dar astea sunt, poate,
Doar visele dintr-o cana de ceai.

..stau in ploaie. in ploaia tarzie de primavara.
si-ascult ultima melodie ce curge din streasina..
si mi se face frig.

visez la alte clipe de vis cu-aroma de alge si sare marina.

si nu mai vreau povesti
si nici eroi cu masti,
te vreau pe tine,
Marinare..


Tu esti marinarul meu,
si marea te-ndrageste...

":) in marea ochilor mei
s-a ascuns soarele din ochii tai
Nu stiu cum a reusit sa se ascunda
ca iese doar cand apari fara sa stiu...
Si marea ochilor mei
e luminata de marea ochilor tai.."

Daca intr-o zi ploaie nu va fi...

No comments:

Post a Comment