Saturday, May 16, 2009

i miss...


mai stau.. mai stau. mai ascult o piesa.. iar stau... ma uit pe hi5... visez. mi se face dor.... afara e fain.. eu stau...
eu asta fac.
si vreau sa ma duc pe langa lac sa fac poze.. cu o colega..
si nu mai stiu
vreau sa ies.. nu prea este cu cine..
vreau sa ma imbrac in rochie.. dar nu stiu cum.
visez sa plec la mare, dar nu stiu cand :(
si numar avioanele care trec...
pai da
cand o sa fug o data.. n-o sa ma mai gasiti
o sa fug la mare tare departe
si o sa ma urc intr-o barca..
de departe o sa aud cum canta pelicanii..
si o sa privesc apusul.. singura. eu si cu vasla din barca :P
poate ca asa sunt eu cand ma apuca dorul..
dorul de duca..
dorul de cineva..
..dragostea, pe mine, nu ma omoara.. ma tine in viata cred :)
imi e dor de tine.

ma gandeam acum 6-7 minute la tine..
ma gandeam: oare tu te gandesti la mine? acolo unde esti..
am fost in plimbare pe langa lac, pana la urma.. si am privit cerul.
am crezut ca ma uitam in ochii tai. tu nu erai langa mine.
am simtit vantul.. stiam ca imi soptesti ceva
astept sa vii. sa vii inapoi
stiu ca te voi vedea. curand.
si numar zilele.. asa cum numar avioanele..
simt ca inima ta e langa a mea.
iti scriu aceasta scrisoare, sper sa ajunga la tine.
sa o primesti cu bine..
iti las parfumul pe hartie.. stiu ca-ti place.
te imbratisez.. >:D < si-ti spun ca..
imi e dor de tine!


innot printre ganduri si vise. si numar avioanele care trec...


[ suna a melodie a la vama veche tot ce am scris si cum am scris :))) ce tare sunt :P tre` sa o pun pe note ] imi place

No comments:

Post a Comment