Monday, June 28, 2010

Nemultumitoare, dar..

“Daca Dumnezeu te iubeste, ce ar putea sa iti daruiasca? Ar trebui sa iti daruiasca ceea ce este cel mai bun lucru pentru tine. Cel mai bun lucru din Univers este Dumnezeu. Daca ti-ar da toata sanatatea, cea mai buna slujba, cel mai bun sot, cel mai bun computer, cea mai buna vacanta, cel mai mare succes in orice domeniu, si totusi sa se retina pe El insusi, atunci El te-ar ura. Si daca El ti-L da pe El, pe Dumnezeu, si nimic pe deasupra, El te iubeste la infinit.” John Piper

Iarta-ma Doamne pentru ca de multe ori sunt nemultumitoare cu tot ce se intampla in viata mea si cu tot ce am si ce primesc. Mi-e asa de greu uneori doar sa cred si sa sper, cand de fapt ar trebui sa te vad pe Tine deasupra tuturor.
Cand neprevazutul e in apropiere inima mea se teme si totul devine confuz.
Daca viata ar fi lipsita de griji, cum am mai lupta pentru viitor? Am fi ca o panza legata de un catarg si suflata de vant cand incolo cand incoace.
Dar stiu ca mana Lui este in control si orice ar fi pot totul in Hristos pentru ca de la El primesc putere!

M-am hotarat vara asta sa nu pierd vremea, desi o pierd destul in loc sa o pretuiesc cat de mult, si sa ma implic in misiune din nou.
Ma rog pentru asta pentru ca e o dorinta puternica in inima mea, si vreau ca Dumnezeu sa ma calauzeasca acolo unde ma vrea El.
Pana acum am vazut ca nu am dus lipsa de nimic si stiu ca resursele Lui niciodata nu scad.
Multumesc pentru orice sprijin primesc, fie in rugaciune sau material. Dumnezeu va v-a rasplati. Va doresc o vacanta plina de binecuvantarile si bunatatile Domnului,si fericirea sa nu se dezlipeasca de talpile voastre.
Va astept si pe voi cu vesti. ;)
Doar atat. Ziua de maine nu stiu ce va fi.

Seventh Day Slumber- Always
Always. Remember Jesus is your strenght.

No comments:

Post a Comment