Saturday, June 12, 2010

Am atipit, (2)


Guess who? sau what?
am adormit scriind. Mi-am amintit de prima mea aparitie la opera. Eram atat de fascinata de lumea pe care am descoperit-o acolo,o lume imbracata in muzica si fracuri.
Dupa multa vreme am pasit din nou in marea sala si in inima am simtit cum juca bucuria. Imi place muzica, imi place sa o ascult, sa o caut, sa o descopar, sa o simt.
Am ras cu genele si cu ochii pana la urechi amintindu-mi de seara cand am alergat dupa preferatii nostrii din orchestra sa facem o poza cu ei.
Prietenul meu din orchestra e un adevarat artist. Canta la contrabas, e misterios.
Miercuri am vazut piesa "Don Pasquale" de Gaetano Donizetti. Foarte frumoasa.
L-am revazut si nu-mi venea a crede ca timpul l-a schimbat. I-a crescut parul si are carlionti. Si m-a recunoscut si imi soptea din priviri. Era surprins si se bucura.
Si e anul comediei.
Imbraca-te elegant, domnisoara! Ai crescut mare. E timpul sa te faci cunoscuta in inalta societate!

Va urma...

Corinne Bailey Rae- Trouble sleeping

No comments:

Post a Comment