Thursday, June 3, 2010

Bicycle romance

Dear Jack,
Plec. Te parasesc. Vreau sa iti spun adevarul, dar intr-un loc mai retras. Trebuia sa plec mai demult, Jack, acum multi ani, inainte de a aduna atatea bucurii si amintiri impreuna. M-am prefacut ca sunt la fel, dar nu am vrut niciodata sa te mint. Aceasta scrisoare iti va spune ca niciodata nu am vrut sa te mint. Probabil ca acum esti confunz de ce iti scriu acum o scrisoare in felul acesta. Cateodata ma simt ca si cum as exploda. Incepi sa intelegi? Nu pot fi cu tine. Plec, Jack.
Plec ca sa nu se apropie vremea cand toate bucuriile se vor transforma in intristari si lacrimi, in nori. Plec pana nu e prea tarziu. Dar nu regret nimic din ce a fost intre noi. Intotdeauna am sa iti simt parfumul si bratele pline de vitejie cum imi inspira putere. Tu m-ai invatat sa lupt.
Acum lupt pentru tine.
Imi amintesc cum eram copii mici si ne petreceam timpul jucandu-ne pe plaja. Mama mereu a sperat ca tu esti pentru mine.
Sa nu ma cauti. Nu ma vei gasi nicaieri. Mi-am dat demisia si plec din oras.
Ma sacrific pentru tine.

No comments:

Post a Comment