Thursday, June 24, 2010

file de jurnal.-

Azi mi-am sinucis picioarele.
Am fost la solar, for the first time in my life. Am vrut sa vad cum e.
Total expusa la raze UV, am stat doar 3 minute in cabina cu pricina. haha!
Cat despre barbierul din Sevilla...Stiu ca de data asta imi place. Dar nu stiu de ce sunt asa. Inghet pe loc cand se apropie sau cand e in preajma. And I don't understand.
Mi se pare ca uneori dau impresia ca sunt mandra, cu nasul pe sus, ingamfata si inabordabila, chiar salbatica. Asa e?
Odata, cand ochii nostrii s-au intalnit la jumatatea drumului privirii au strafulgerat fiinta cu fiori.
Ah! I'm falling slowly in love with him and I can't go back! Imi vine sa tip. Cred ca nu e bine.
In curand o sa imi iau gandul de la el si o sa il inchid intr-un borcan, o sa il asez pe un raft din domeniul uitarii.
Oricum el o sa ma uite. Cred. O sa ma uite in vacanta. Vara e lunga. Oftat!
De mult nu mi s-a mai intamplat asa. Inainte nu aveam la cine sa ma gandesc si sa visez ca sa fiu asa cum sunt acum.
M-a cuprins un dor acut dupa el. Mi-e ciuda ca am avut ocazia sa vorbesc cu el si n-am facut-o.
Ochii spun mai multe decat oricare alte 1000 de cuvinte.
Poate vara asta o sa fie interesant si pentru mine.
Pana atunci imi doresc sa cobor dintre nori cu picioarele pe pamant.
A inceput ploaia si mi-am pus in gand de data asta sa ies in ploaie in pantaloni scurti.
Am stat ceva sa astept si ma ploua. E fain sa inchizi ochii si sa lasi sa picure peste tine. Parca se opreste timpul in loc, asa simti.
Asa a trecut si seara.

No comments:

Post a Comment