Saturday, January 16, 2010

Galeata cu cartofi prafiti

"De la bordul acestui avion va vorbeste comandantul..."
Nu mai sunt decat putine zile si-mi iau parasuta de zbor, casca si ochelarii de soare si zarile ma vor tine ca pe cartofii prajiti din galeata din bucatarie.
O galeata de cartofi prajiti zburatori.
Stau pe un laptop imprumutat si ma simt frustrata.
Nu am sa uit niciodata ca am mers de atatea ori in Mall cu alte laptop-uri imprumutate. As putea sa le fac reclama.
Kinderul pe care l-am mancat a fost prea mic si deja l-am terminat. Mai tarziu ma vor salva caramelele cu gust de cafea din dulap.
"Oare si cei morti plang pana adorm? " Ce interesant, nu? Oare ce inseamna?
Sa ma plimb prin Delta 3 zile si 3 nopti cu vaporul si sa dau o fuga la Constanta sa-mi intre miros de sare si mare in ochi, si sa ma bucur ca in viata nu e interzis sa visez.
E frumos parfumul de portocale.
A fost doar o pauza de respiro. Ma cufund din nou in carti, scris, foi albe-negre, cerneala si...
Am nevoie de un Ghid de intrebari stupide sau nu ca sa scap de putina rutina.
1. Oare se nasc si caini surdo-muti?
2. eu de ce nu am o umbrela?

1 comment:

  1. Nu inteleg, dar imi place cum visezi!:):D

    Ai imaginatie bogata!:)
    Like you!

    ReplyDelete