Friday, April 3, 2009




" Ma privesti, te uiti in ochii mei
Ma intreb ce vezi atunci cand stai in fata mea
De-ai putea citi inima mea
Ai vedea iubirea Lui intiparita-n ea.

Daca te-ai oprii din drumul tau
Si-ai incerca sa ma cunosti cu adevarat,
De-ai putea simti tot ce-i in inima mea
Ai incepe poate sa-ntelegi
Ca-n fiinta mea Dumnezeu a pus
Harul si pecetea Sa.

Ma privesti, vezi cand iti zambesc
Sunt copilul cerului si sunt fericit
Cum ma vezi, El m-a intocmit
Si in ochii lui Isus
Eu sunt pretios.

Daca te-ai privi in adancul inimii
Si-ai incerca sa afli cine esti,
Eu vreau sa-ti spun acum
Ca la fel si tu
Porti in tine chipul Sau.
Si-atunci cand te privesc,
Vad pe fata ta oglindirea Sa. "
( Continental- Sunt copilul cerului )

Doamne e o dimineata in care mi-ai dat har din nou sa vad cat de minunat Tu esti.

No comments:

Post a Comment