Tuesday, April 7, 2009

Ganduri peste noapte...

Cred ca am avut insomnie aseara. I'm not sure. Din momentul ce mi-am asezat capul pe perna, am inceput sa ma gandesc la viata asta si la felul cum traiesc. Sunt eu placuta lui Dumnezeu?
Nu stiu daca voi v-ati gandit.. V-ati gandit vreodata ca Dumnezeu vrea sa ne traim viata, nu doar sa fim niste supravietuitori? Daca.. Suntem noi oameni integrii, in care sa se vada caracterul lui Hristos? Acceptam compromisurile? Lui Dumnezeu nu-i plac. Stim noi ce este inchinarea, si ca Dumnezeu vrea o inchinare adevarata? Suntem noi, in totalitate, dependenti de Hristos? Purtam in noi parfumul cerului?
Suntem doar un fir de abur... pe care si pe ala il risipim.
V-ati gandit vreodata ce inseamna sa urci muntele lui Dumnezeu? Imagineaza-ti ca esti la poalele muntelui lui Dumnezeu , iar pentru a intra cu adevarat in slava Sa, pentru a-L simti cu adevarat pe El trebuie sa ne scuturam de praf, de praful lumii ce impiedica sa intram in prezenta Sa divina, sa fii cu adevarat liber ca sa-L vezi si sa-L simti pe El. Toate ingrijorarile, apasarile, problemele, tristetile ce le tinem in noi sa le lasam la poalele muntelui si sa indraznim sa urcam; vom vedea ca asa il vom simti mai aproape pe Dumnezeu de noi, vom fi umpluti de speranta, de pace, acolo unde vom fi sub mana lui Dumnezeu si unde il vom inalta cu inimile noastre intr-o inchinare in Duh si-n Adevar, cu inimi care sunt gata sa-L urmeze. Si unde.. ii vom canta o cantare noua, dintr-o inima curata si plina de El.

Ps. 121

Doamne,
nu-mi doresc decat belsug din Tine in viata mea, nu-mi doresc decat sa te cunosc pe Tine mai mult, sa cresc in Tine, sa fiu dependenta in totalitate de Tine, sa te urmez pe Tine, sa te slujesc si sa te fac cunoscut.
Doamne,
iti multumesc ca Tu imi arati maretia Ta.
Vreau sa-ti dau si astazi inima mea si inchinarea mea.
Fii laudat, pentru ca Tu meriti totul!



..inchinarea izvoraste din profunzimile sufletuluisi se bazeaza pe Adevarul Absolut al Cuvantului lui Dumnezeu. inchinarea e un stil de viata.-

No comments:

Post a Comment