Tuesday, February 10, 2009

-O zi din viata unei agrafe,

Oh yeah..
Aici suntem.
Numai ma duc cu gandul ba la un volei, ba la o cola. Si tot aici ajungem.
Am avut o zi frumoasa.
De dimineata am inceput cu zambete si am terminat tot la fel, cu prietenii.
Viata e interesanta, mai invatam, ne corectam, zambim, lucram, si tot asa. Sau cateodata ne frustram, plangem, dar pana la urma ajungem sa ne indragostim de toate provocarile ce ne apar in fata.
Viata e o aventura impreuna cu Dumnezeu!
Mainile ridicam..
Am avut inchinare dimineata. Au fost si melodii mai lente si mai faine, si mai galagioase, dar tot One Way avem in viata.
Azi dimineata ne-am reSetat pentru Dumnezeu.
Muzica imi place mult. I-am promis Domnului ca inimile noastre vor bate pentru El pentru o inchinare adevarata.
Si ziua de maine cred ca va fi la fel de frumoasa, sau mai mult.
Azi am avut un pranz pe cinste- ardei umpluti.. nu spun cine i-a gatit :P
Am mancat si ciocolata, iar acum imi e asa de sete... numai de cola aia care mi face cu ochiul... o vad pe geamul de la birou.. cum sta in camera de zi. prima asezata acolo..
Si la ce ne-ar folosi o agrafa?! Ce ne-am face fara ea? Boldurile sunt periculoase
Chiar asa..oare ce m-as face fara ea? As indoi coltul foilor de cateva ori, dar tot nu ar tinea atat de tare
- final cu turbulente..

The End.

1 comment:

  1. It is very difficult for the prosperous to be humble.

    Jane Austen (1775-1817) Mi-a placut mult citatul avut azi.
    Bless you!

    ReplyDelete