Saturday, February 21, 2009

Ce credeti, Dragostea e oarba?

O alta plimbare prin viata.
Era joi seara, seara din februarie cu vreme indrazneata,- incepuse sa ninga grozav.
si.. zgomot de monede. Eram la casa in supermarket, cumparasem ceva de mancare.
Ridic privirea si ma uit sa vad cine-mi incaseaza banii. -Era un tip bizar de dragut, cu ochii negrii si parul valvoi. Mi-a atras atentia cu zambetul.
Avea un zambet cald- parea ca vrea sa multumeasca pe toata lumea sau doar dorea sa transmita caldura si bucuria cu care isi facea munca. Parea satisfacut.
Fara sa vreau mi-am plecat ochii peste numele din pieptul lui -Robert.
Imaginatia mea a inceput sa zboare si autostrazi de ganduri imi invadau mintea.
Ma aud spunand: << Ce credeti, Dragostea e oarba? >>
Momente de liniste. Am inganat un 'multumesc' si am plecat. Iar el a ramas... ingandurat.
....................................................................

Afara inca mai ningea. In februarie.
Mintea mea acum se intreba: << Avea ochelari oare? >>
Nu mai stiam, sau poate ca acum inima mea suferea de o dragoste mioapa, in plina iarna.
Sa fie adevarat?

No comments:

Post a Comment