Thursday, June 14, 2012

Infinit +/-


Anul asta lista  pentru ziua mea am scris-o mai tarziu. Stiu ca inca e foarte posibil sa primesc ceea ce imi doresc. Asadar … si oricum niciodata nu o sa se opreasca! ;)

1.  A moto ride in Paris
2. O clepsidra
3. Cea mai mare scoica din Ocean J ( e bine ca nu mi-l doresc pe Nemo, nu ? :P )
4. Un buchet de levantica
5. Un zmeu din panza ( handmade, maybe :D )
6. Cel mai mare cos cu cirese galbene (mariiii)  si caise
7. Un ceas desteptator
8. Seminte de floarea – soarelui ( de plantat, nu de rontait. O sa imi fac o plantatie in spatele casei ca sa cresc odata cu florile, sa ma uit si sa ma indrept mai mult dupa Soarele Adevar )
9. O racheta de tenis ( ca sa il intrec pe Federer  in urmatorul campionat :P )
10. Chocolate fondant 
11. Mi-e pofta de o savarina

Cu cat inaintam in varsta cred ca ne dorim din ce in ce mai putine lucruri si nu ne mai folosim imaginatia asa de mult. Ne limitam la nevoi ; nu mai visam si nu mai avem dorinte.
Oare de ce ?

Cred ca cea mai groaznica maladie din lume este : - febra !

1 comment: