Tuesday, April 5, 2011

Ce se intampla cu lumea asta??? Doamne!

Tocmai am vazut o scena de violenta live fix langa mine, ca acum nu-mi pot reveni!

Sunt la biblioteca. Si daca intr-o biblioteca se pot intampla lucruri groaznice, atunci eu nu stiu unde mai e siguranta in lumea asta!
Ma gandeam totusi ca e un loc linistit unde oamenii citesc si nu se aude decat musca!

Un domn de vreo 40 de ani, strain, cica e din Macedonia, l-a luat la bataie pe un domn mai invarsta fara niciun motiv, s-a ridicat asupra lui cu pumni! Imi venea sa fug din sala, sau sa ma bag sub birou!
Ieri am vazut un furt la drumul mare cum se zice! Un tip a furat portofelul unei doamne si a trantit-o jos; i l-a luat din mana!

Doamnee, oare maine ce o sa vad?

Laura tocmai imi povestea ca saptamana trecuta unul era cu cutitul in gat ca voia sa se sinucida intr-o statie.
Doamne, ma sperie lumea in care traim!
Stiu ca nu numai in Cluj se pot intampla din astea, dar pe cat de linistit il credeam, acum ma ingrozeste!

Desi momentul cu bataia a fost aproximativ acum jumatate de ora, eu cred ca sunt mai alba la fata decat domnul care a fost batut! :))
Parca traim in vremea romanelor lui Dostoievski!

Aveam de gand sa scriu numai lucruri frumoase, dar uite ca nu sunt!

No comments:

Post a Comment