Friday, February 25, 2011

Prayer

"OH GIVE THESE CLAY FEET WINGS TO FLY
TO TOUCH THE FACE OF THE STARS.. " - Lorena McKennitt- Dante's prayer.

Doamne, ma simt cea mai rea persoana pe de fata pamantului. E adevarat? Asa sunt?
Stiu ca am gresit mult inaintea Ta, si nu te-am onorat printre oameni. M-am injosit asa mult din cauza mandriei (poate). Ii ranesc pe toti, si nu vreau.
Imi recunosc vina mea; greseala mea, pacatul meu mi-l iarta!
Am nevoie de Tine, Doamne. Dupa tot ce ai facut pentru mine uite cum te-am rasplatit: neascultand de Tine si strangand raul in mine!
Dar nu mai vreau! Nu vreau sa-si faca cuib! Scoate-l afara!
Iarta-ma.. Te rog nu ma uita!
Cum pot sa indrept lucrurile?

2 comments:

  1. :( te inteleg. e parte din procesul in care firea noastra moare...si doare...si eu sunt acolo! ma rog pt tine :* love you

    ReplyDelete
  2. DUpa cum spuneam, trebuie sa treci aceste ganduri pe lista de regrete, si spui de 100 de ori ca nu mai faci. Le poti si scrie intr-un caiet :)). Insanatosire sufleteasca rapida. Vlad.

    ReplyDelete