Monday, December 27, 2010

I'm begging you to be my escape

Ganduri ninse...

Am luat o foaie de hartie sa-mi notez gramezile de ganduri ce dau navala.
E atat de greu pana imi gasesc locul, desi e noapte si abia vad la lumina telefonului- imi fuge pixul prea repede.
Cand o sa vezi o sa crezi ca literele au luat-o la fuga peste campurile inghetate de timpuri si anotimpuri.
Mi-e cald acum. Iar incep sa ma intorc pe toate partile, parca as fi Foiala. Si mai ascult si Michael Jackson...
Nu stiu daca va intelege cineva sau daca ma va intelege cineva.
Nu pot tine viata si viitorul in mana mea.
Daca imi inchid ochii ma trezesc in mijlocul unui lan de floarea-soarelui alergand-dansand-zburand odata cu vantul.
As vrea sa fiu si eu o floarea-soarelui rupta din soare, tandra, cu capul inaltat si mereu in prezenta Regelui. Soarele. Si-ntotdeauna cu fruntea descretita de grijuri de albastrul senin al Cerului.
[Chiar oare Mihai scrie ganduri?]
Da, acum sa indreptam oglinda inspre viitor. As prefera sa-nchid ochii sa nu ma vad in ea, de teama sa nu se sparga. (Probbabil ca acum am spus o prostie. ?!)
As vrea sa ma vad cu Dumnezeu in ea, sa nu-mi mai fie frica. Si pacea din marea Lui sa ma cuprinda.
O Doamne! Ca nu stiu ce sa fac!
[Cred ca o sa-i scriu o scrisoare lui Mihai: Multumesc pentru prietenia ta, Mihai!]
Ooo, am gasit un petec de pat rece. Refreshiing!
Vreau la patinuar! Asta va fi primul lucru pe care am sa-l fac cand ajung la Cluj, micutul meu rai. Cine mai vine cu mine?!?!:D
Uite! vezi?As putea sa ma gandesc la 1000 de alte lucruri diferite, dar la lista aia importanta despre viata mea nicidecum. Dar cred ca nu e imposibil.
Auuu! Am amortit.
02:52 - si asta e doar inceputul...
Mi-ar placea sa ma invite cineva la dans acum. Right now in the middle of the night when the lions of the jungle are sleeping tight.
Cred ca (mi-am dat seama, intr-un fel..) nu este niciun baiat curajos pana acum. Niciunul nu a avut curaj sa ma cucereasca. This is funny!
Daca asta s-ar fi intamplat, ar fi indraznit sa ma invite la dans chiar si pe mijlocul trecerii de pietoni. Dar nu cred ca mai exista cineva sa aiba curaj ca asta.
Why am i looking for love?
Ok, si dupa asta.. am adormit bustean,

4 comments:

  1. Foarte fain, Geo!!!
    Ai un dar special in a descrie lucrurile simple si le dai o valoare imensa.
    Continua cu aceasta.
    Apreciez mult blogul tau!!!!
    Tot eu,
    Virgy ;*), ;*)

    ReplyDelete
  2. Very nice post!!
    I really believe you are gifted!
    God bless you! >:D<

    ReplyDelete