Monday, September 27, 2010

A thousand rainy stories

Eu cred ca traiesc in trei lumi diferite, in acelasi timp.
Una e lumea imaginarului si a viselor, una e lumea mea in care ma invart si-mi place sa fiu- ca micul print ce avea propria lui planeta, ingrijind de floarea lui personala (si) ferind-o de tot felul de baobabi. O alta lume e cea reala in care ma confrunt cu si eu cu "baobabii" fiecarei zi care nu intotdeauna aduc liniste, dar imi place in lumea mea unde pot face ce doresc, unde ma pot lupta cu jandarmul cu facalet care devine incapatanat de cate ori intru sa fac cumparaturi de la Billa, sau unde pot sa-i intreb linistita pe oameni daca vor sa fie balonati- adica sa zboare cu baloanele de aer.. sau sa fug rin padurea de la Redu si sa ma opresc la cimitir sa trag clopotele si sa fug, cum a facut cineva.. Nu mi-a placut partea cu cainii care l-au fugarit.. dar asta nu intra si in povestea mea..
Si uite asa as putea sa mananc un sac de turta dulce stand pe-un sac de pufuleti. Sau sa tatuez peretii primariei in graffitti ca si asa au facut-o astia stramba, sau.. sa ma opresc?

No comments:

Post a Comment