Friday, July 9, 2010

Hai-hui

mi-am intins gandurile in linie orizontala si mi-am deschis ochii spanzurandu-i de tavanul vopsit in cer senin si pace. i-am lasat sa dezlege din cutiile cu amintiri noi vise si sa le aseze intr-un nou sirag de perle pus la gatul tau de gazela. 

pe langa faptul ca mi s-a facut foame ( dar o linistesc eu imediat. ) si e numai 00:52 ora, am o pofta de clatite americane cu dulceata de visine sau afine, si de o fuga neplanuita la mare sa-mi intind picioarele in nisip si sa prind in brate valuri.

uneori cerul e verde cand apare aurora boreala. mi-as dori sa pot atinge si eu una. as transforma-o in fard de pleoape sau as inchide-o in ochi, prizoniera.

ghiciti cine s-a hotarat sa doarma cu mine in noaptea asta?! well, frumos s-a asezat pe elefantelul meu( perna) o.. gargarita. N-o las! Dar o trimit la voi, sa va spuna...

Noapte buna!


No comments:

Post a Comment