Tuesday, November 3, 2009

Primul zbor.

Am avut parte de toamna perfecta pe care mi-am dorit-o. :)

Cum a fi daca ai visa ceva si a doua zi s-ar si intampla?
Nu aveam in plan sa zbor astazi, si nici nu vorbisem dinainte despre asta.
Am visat azi-noapte ca zburam si saream cu parasuta, si ca amintire imi facusem si poze.
Visul s-a implinit astazi. In realitate.
M-am dus doar sa privesc zborurile si am zburat si eu.
A fost ceva prea tare.
Am zburat cu planorul.. Si mai vreau!
Am fost la inaltime si am vazut si apusul.
Am fost aproape de cer.
Wau. Am zburraaaat!

PS: "Nu mi-am revenit inca. Ma simt inca sus. A fost prea frumos.."














4 comments:

  1. Ce frumos... O senzaţie minunată, de care într-adevăr nu te poti satura!
    Am zburat şi eu mai demult, legată cu un ham şi o coardă de un zip-line, dintr-o pădure în alta... superb sentimentul de libertate şi adrenalină amestecat cu emoţie şi teamă. Aş repeta oricând experienţa dacă mi s-ar oferii ocazia.

    ReplyDelete
  2. Minunată experienţă... Mi-ar plăcea la nebunie...

    ReplyDelete
  3. Mada: Wau.. Georgiana a zburat!
    Gabry: Da, stiu, am vazut poze! Ce fain!

    ReplyDelete
  4. super Geo!!!!! sper sa te intalnesti cu Dia, acum ca vine in Ro.! Te iubesc! miss you!!

    ReplyDelete