Sunday, December 18, 2011

Adevar si provocare

Imi doresc sa traiesc, nu sa intepenesc intr-un loc, citeam pe site-ul unui tip care isi povesteste acolo calatoriile prin lume.

Am schimbat regulile jocului, ca sa nu fie normal. Puneam o intrebare la care trebuia sa raspundem amandoi.
Si nu stiu de ce dar m-am blocat singura. Mi-a venit in minte o intrebare care am stiut ca e destul de adanca si trebuie rumegata mult timp.

M-am gandit, si nu stiu de ce tocmai asta. Care ar fi o singura intrebare care i-ai pune-o unei persoane ca sa o cunosti? O singura intrebare ca sa o cunosti intru-totul, sau nu chiar. Stiu ca nu poti cunoaste o persoana doar cu o intrebare si ca e nevoie de timp mai mult, dar daca ai o singura sansa si o singura intrebare..
Care ar fi cea mai inteleapta intrebare ca sa o poti cunoaste?

5 comments:

  1. mi-e foarte greu sa spun ce as intreba...poate..."Iti place sa citesti?"...m-ar ajuta sa stiu daca vorbesc cu o persoana inteligenta sau daca e una cu care nu am ce discuta si despre ce vorbi..

    ReplyDelete
  2. si eu inca ma mai gandesc la intrebare. nu trebuie sa fie doar despre un aspect anume, ci sa cuprinda cat mai mult.

    ReplyDelete
  3. ce inseamna viata pentru tine?
    asta as intreba...

    ReplyDelete
  4. Cum sunt prieteni tai, sau persoanele din anturajul tau ? asa iti poti da seama ..stii vorba aia : spune-mi cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti.

    ReplyDelete
  5. Daca stau sa ma gandesc bine poate ca nu as intreba nimic. Oamenilor le place sa vorbeasca. Pur si simplu nu stiu sa taca. Asa ca in 5 minute o sa-ti spuna exact ce are in cap, si atunci o sa stii ce fel de om e. Cred ca e cel mai simplu.

    ReplyDelete