Friday, April 23, 2010

Saculetul de orez

Intamplarea ciudata de astazi mi-a readus in minte amintiri din plimbarile in parcul cu biciclete verzi si castani cu veverite. Te-ai gandit vreodata ca o sa revezi persoane cu care ai vorbit o singura data-n viata? Uite ca eu nu m-am gandit si astazi s-a intamplat intocmai.
In toamna fusesem la un concert in Bucuresti. Calatorind cu trenul intalnesti o gramada de oameni, cu unii se prea poate si sa schimbi cateva povesti.
In calatoria mea de atunci am intalnit doua fete: una dintre ele studenta la Cluj ca si mine, iar cealalta pasionata de papusi de portelan.
Nu m-am gandit niciodata ca o sa le mai intalnesc. Le-am povestit atunci despre muzica crestina, stilul gospel si erau foarte uimite, nu mai ascultasera niciodata.
Astazi, stand in camera mea la birou, linistita ascultam ceva muzica, usa era larg deschisa. Aud zgomot pe hol. Era colega mea cu 3 fete cucuiete. Au studiu biblic in seara asta, si spre surprinderea si bucuria mea o revad pe Alexandra, fata cu parul lung si blond din tren. Mi-am amintit-o. Dar nu imi venea sa cred ca o revad si tocmai la mine in casa. :)
Dumnezeu are un plan cu viata noastra, si faptul ca o intalnesc din nou pe Alexandra nu e un lucru putin. Ma voi ruga acum pentru schimbari.
Si inca un lucru ciudat e ca astazi port aceeasi pantaloni mov din calatoria mea de atunci.
Cum de s-au intamplat toate astea? Nu stiu.
Viata e interesanta.. si orezul chinezesc la saculet la fel.
Amintirile noastre se strang undeva la fel cum fiecare boaba de orez il umple.
Si toate au miros de chihlimbar si zambet de rozmarin.

No comments:

Post a Comment